Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakarak yapılmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, gelir ve alaka alanları kadar bileğdavranışkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz sinein farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, yarar maliyette ika zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş bayağı olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde durum düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geçmiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle omuz omuza çıktı “ne istersem onu kızılırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği gözcü kebir rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Fen ve bildirişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değinme iş proseslerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız takip eden yıllarda internet kent çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası başlamak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir üzeri başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir bahis daha var, o da şu: Web tasar çizim ve mukayyetm çkızılışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan yatırımın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı altında esaslayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin mevsim içre üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da değişik bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede geceli gündüzlü cenahınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine ilişkilı. Doğrusu yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir matlup neticeları vermemektedir.